اگر به رسم ادب از سرش کلاه گرفتنسیم باز مرا با تو اشتباه گرفتدمی به ناز حجاب از رخت کنار زدی"پرنده پر زد" و "آهو رمید" و "ماه گرفت"به روی گردنت افتاد تاری از گیسوتمام گردنه را یک تن از سپاه گرفتدلی چنین که تو داری تصاحبش سخت استاگرچه آینه را می توان به "آه" گرفتتو را چنان وطنم از غریبه می گیرماگر که دست تو در دست او پناه گرفت...!**علیرضا بدیع** سلام..17آذر تولد 9سالگی روزهای پاییزی من بود که نشد همون روز بیام و پست بزارم..9سال از خط خطی های من در کلبه پاییزی دنیای مجازی میگذره با کلی اتفاق هایی که مرور کردنشون هم لبخند داره هم غم!اما خب همه ی اون روزها و شب ها گذشتن تا من برسم به زیباترین سال تولد وبماین پاییز باهمه ی پاییز های زندگیم فرق میکنه..و من خداروشکر میکنم بخاطر بزرگترینهدیه ای که امسال به من داد هدیه ای که متولد پاییزهتولدت 9سالگیت مبارک روزهای پاییزی منخدایا عاشقتممم مواظب خوبی هامون باش روز های پاییزی من...ما را در سایت روز های پاییزی من دنبال میکنید
برچسب: عاشقانه, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 15:34